2024 04 30

Sapnų reikšmės   Pagalba

Sapnininkas

Sapnas Sąlyga (jeigu...) Reikšmė
Bangos   kliūtys darbe, kova dėl sėkmės

Komentarai:
Komentaras* :

Vardas* :

Jūsų amžius :
Gyvenamoji vieta :
El. paštas :

Katik pabudau po tokios busenos ir ieskau per interneta reiksmiu ....zodziu ... Sapnuoju kad miegu ir kad kaskas bando mane kaskas lig paimti nemoku net pasakyti .as bandau pasipriesinti ,negaliu pajudeti bandziau atsibusti regis atrodo tuojau paviks atsibusti bet ne vistiek kaskas mane trauke kaskur ,bandziau sauktis pagalbos bandziau ranka pajudinti ,bet nieko tik dar smarkiau manes nepaleidze. Galiausiai kaskaip paviko pajudeti ir pries man atsimerket girdejau keistus garsus ... Garsas panasus kaip juros puta čežintum... Atsibudau katik širdis plaka kaip pašelus ... Ir čia nepirmas kartas panašiu sapnu daznai sapnuoju ir su kekvienu kartu jie vis darosi stipresni

2015 05 01 02:59
   garikas, 26 m., Panevežys

keleta kartu sapnavau kad as esu namuose, ir per langa matau ateinant milziniskai bangai. ji uzlieja visa nama. bet vanduo i vidu nepribega...
aiskiai reiskia kazkoki pavoju. praejus siek tiek laiko mylimas zmogus isdave.

2014 03 26 21:20
   vadimas, 30 m., londonas

tai reiskia ,kad mes visi paskesim kaip ir kitos civilizacijos

2013 02 24 14:54
   nare, 25 m., Vilnius

na mane tai aplankė šiurpokas sapnas..., esu su daug daug žmonių patalpoje..., užgirstame didelį didelį griaudimą..., nežmonišką žaibą visi pamatome tamsiuose debesyse, o po to atslenkančią didelę didelę, tiesiog milžinišką bangą... viską griaunačią bangą, aš skrendu, žmonės bėga, aš ant pastatų nutūpiu, bet banga viską griauna, kai atrodo jau jau į pabaigą, vėl griaudimas, vėl nežmonišks žaibas ir vėl milžiniška banga... na taip kol pati pamačiau savo tėvus, broli..., pati regėjau, kaip brolis žūsta bangose..., nepajutau, kaip ir pati žuvau..., bet sapne regėjau, kaip visą pasaulį (lyg ir kokioj kapsulėj, patalpa kaip burbule) užlieja vanduo, tiksliau milžiniškos bangos... kažin kas galėtų, kas tai per sapnas :(

2012 10 15 11:05
   loreta, 28 m., utena

Šianakt sapnavau jūra pirma ramia. plaukiam plaustais po kelis žmones jų buvo daug.aš buvau su kaškokiu žmogumi bet aš ji pažinojau ir pasitikėjau. nuplaukia į ta sala mačiau klaipėdos senaje tvirtove bet ji buvo krante o mes saloj.kaškur pasivaikščiojome pasigrožėjome vaizdais bet įėję į pastatą aš jau su kitu žmogumi panele, nuėjome į toleta. išėjusios iš pastato pamatėme kad jūra labai nerami bangos dilžiniškos. atrodė kad nuplaus visus nes musu ten buvo daug bet jos nepasieke manes, nes vis pasislėpdavau už sienos.ir net nesušlapau. jura buvo kaskokia žale tamsi.galvojom kaip gryšt į krantą. kaškas pasakė kad reik plaut valtim žaliom.

2011 02 03 12:54
   lunatikele, , Vilkaviškis-klaipėda

As sapnavau siandien kad plaukiu ezeru ir kyla vejas ir bangos, milziniskos. As kieviena karta uzsimerkiu kai matau kylant banga, jos manes neuzlieja tik meto aukstyn zemyn, as bandau plaukti i kranta, bet suvokiu kad plaukiu ne i ta puse. Tada apsisuku i kita puse, matau krantas labai arti, viena banga mane uzlieja, as kojomis atsispiriu i dugna ir tuoj pat islipu i kranta. tada atsisukus matau ramu vandens pavirsiu ir ant jo kaip is brangakmeniu spindinti lyg delfino silueta.

2010 11 07 12:16
   Rami,

kova del sekmes..tikrai taip

2010 10 13 10:46
   pamela, 61 m., kaunas

sapnavau jog buvau prie juros ir ten buvo nezmoniskos bangos ka tai galetu reiksti?

2010 09 27 13:02
   jurmina, 21 m., klaipeda

As sapnavau kad prie mano namo atsiranda didele banga no namo iki artimiausio ezero mazdaug 1km. I ta didele banga pakilo ir nusileido ir suo mano pradejo cypt kai trenkesi ta banga

2010 09 01 07:29
   Gabriele, , Vilnius

man atrodo,kad sapnuoti artejancia banga, reiskia artejancia nelaime.Bet jei ta banga taves neliecia tai zinoma ir ta nelaime taves nepalies.As sapnavau du kartus:pirma karta sapnavau pries vaziuojant i kelione ir bevei turejome avarija,o antra karta buvo finansines problemos.

2010 06 13 12:43
   alina, 39 m., ispanija

bangas sapnuoti-svelnumas,glamones,seksualumas.

2010 04 21 21:37
   re, 35 m., siauliai

jo o as galvojau jog vienas tokia banga susapnavau... o buvo taip kazkur tai vidury vandenyno vienoj labai grazioj saloj stovejo pasakiski rumai ispuosti dar realiame gyvenime neregetais brangakmeniais . o as pasiemes pjukla vaikstineju ir pjaunu aptvertus su tvorom kokius tai nematytus bet labai grazius augalus panasius i didele sumedejusia gele, ir tada girdziu jog iskazkur balsas sako jog NEGALIMA JU PJAUTI.
praejus keliom akimirkom pamatau atplaukiant LABAI DIDZIULE BANGA (nors buvo sauletas ir labai grazus oras) ir jinai trenkiasi su didziuliu garsu i ta sala .pakelia mane i tam tikra auksti ir meta i didziulius saloj buvusiu rumu langus...jausmas buvo baisesnis negu per bet koki siaubo filma.... paskui vaizdas kaip ir dingsta o as isneriu ir plaukiu,netoliese matosi krantas...PABUNDU
gal kas galetu paaiskint sito kosmaro reiksme....

2009 12 16 15:48
   aidas, 30 m., palanga

atejo ir mano eile.taigi plaukiu nedideliu laivu primenanciu "Aurora",kazkur tai egzotiskuose krastuose.aplink skaidriai zydras ir ramus vanduo.bet kaip jau daznai buna,staiga paziurejau i kaire puse ir tolumoje matau didziule banga.akimirkai pagalvojau,kad praplauks pro sali,bet kai atsisukau atgal,banga jau buvo visai salia.be jokiu astresniu pojuciu man,banga nezymiai pakele laiva ir galingai trenke i dugna,taip kad net skardziai nuskambejo.ir ka jus pasakysite,laivas lyg niekur nieko plauke tolyn,kol nepasieke kranto.

2009 10 11 15:59
   Robertas, 30 m.

Aš jau ne vieną naktį sapnuoju milžiniškas bangas.Ir visada sapnuoju palangą ir, kad aš deginuosi ir matau kaip toli toli yra didelės bandos , o po to jos lyg atplaukia ir ant pačio kranto užsilenkia tiesiai ant manęs, ir ant kitų žmonių... kai skaičiau šio sapno reikšme knygoje "sapnininkas" rašo , kad kuo didesnes bangos tuo geriau tačiau jos turi būti švarios.Sapne tokios ir yra didelės ir švarios :) Ir šį sapną aš sapnuoju labai daug karų nebuvo tokios savaitės, kad jo nesapnuočiau.. Manau tai kažką reiškia... ir man abai įdomu ką.. Jei kas žinot prašau parasyti .Ačiū :)

2009 05 09 19:46
    Santa,

Dažniausias mano sapnas - bangos, vanduo, jūra. Bet kokios galingos ar didelės jos bebūtų, niekada nejaučiu baimės, ar pavojaus. Visada šviečia saulė, vėjas, aš save lyg iš šono matau. Beje - jūra, visada Baltijos... :) Šiąnakt banga atėjo visai iš kitos pusės ir prispaudė (būtent prispaudė) mane, nepaisant to - emocijos buvo geros/neutralios... Keisti sapnai.

2008 12 17 09:03
   Barbora :),

Su tom bangom taj tikrai idomu . Neretai sapnuoju kad staiga juroj, kurioje as esu, kyla dziules bangos, beveik audra, kaip reikalas "paciuciuoja", labai nemalonus jausmai apima jei as esu paciame vandeny. Labai issigastu, bet dazniausiai staigiai viskas nurimsta, tiesiog akimirksniu, kaip ir prasidejo, ir vanduo pasidaro ramus, lygus it kristolas. Ir tuomet apima ramybe. Siaip tie sapnai manes jau taip nebegasdina, as priimu tai kaip zenkla ir taip pasiruosiu netiketiems nemalonumams, problemoms, bet kurios anksciau ar veliau praeina...

2008 10 12 18:18
   Simona, 24 m., Didzioji Britanija

Na as ir siryt prabudau tuo momentu kai didziule banga ant manes krito...ir as tuo momentu uzsikibau ant kazkokio stulpo ir bandziau kelis kartus uzlaikyt savy ora...bet nelabai man pavyko..ir atsibudau...ka tai reiskia?idomu.....

2008 09 22 13:20
   Monika, 14 m., Kaunas

man vanduo daugiau susijes su dvasiniais isgyvenimais, negu su kazkokiom fizinem netektim..
tai yra geda, negarbe, pazeminimas, skriaudos, neteisybe, apkalbos.. ir pan...

2008 09 07 22:30
   dilgele, 28 m.

uzvakar sapnavau, kad iskrito dantis be skausmo, bet labai daug kraujo... siandien pusbrolis paskambino: mire senas vaikystes draugas, truko inkstuose buves auglys...tai va...as manau, kad kiekvienam zmogui labai individualiai.. paprastai, jei sapnas yra ryskus ir lyg " tikras" labai pildosi as visad bijau sapnu susijusiu su vandeniu, visada arba liga arba nelaime arba siap kokie nemalonumai, dazniausiai gana dideli ir sunkus isgyvenimai, si ryt kaip tik sapnavau....:(

2008 09 07 22:26

o jei as tik susapnuoju bangas,tai zinau kad turesiu kelione,kuo didesnes bangos tuo ilgesne kelione

2008 03 01 11:06
   inga, 33 m., panevezys
 2 puslapiai
  <<<<    <<   1  2    >>     >>>>

57827781 - 101648633   Dabar naršo: 19      Čia norai pildosi | www.manonoras.lt | Programavimas